somebody's watching you

Monday 16 January 2017

Comeback


Saja aku letak gambar ayah aku awal-II ni, maklumlah aku nak tunjuk sikit muka bae aku sebab memasing semua sibuk nak ada bae en. Jujurlah aku nak buat comeback ni bukan sebab aku rasa typical blog ni tempat aku dulu bebel sendiri. Aku selesa tulis sebab aku tau, sekarang orang semua sibuk nak baca twitter facebook scroll ig semua en. so stakat blog ni aku tak rasa orang ambik port sangat. santai jela aku nak cakap pape pun, moga takde yang butthurt. hehe ok abaikan part carut. Apa yang aku rasa lately ni entahlah hahaa terisi? dicintai? Oh okay ni lawak la jemah bcs i think orang yang kenal aku tau la heartless aku tahap mana,. cuma ada la this guy yang buat aku selesa kawan , or macam aku selalu kalau nak bebel tu dia ada la nak tadah telinga en. Dulu aku ada syau ngan nad, so skrg ni tambah la mamat tu sorang hahaahaha. aku tak tau la define cemana tapi kalau nak cakap pasal perasaan, honestly bukan sekarang la. Aku tau ramai yang kata 18 ni dah boleh ada boyfriend, dah ada relationship goals nak peluk pakwe, nak ambik gambar duduk rapat2 and then post ig caption sweeet gila tahap diabetes tapi entahlah i dont see this thing in my way tho. I was a dreamer anyway but into relationships? Nuh. Lawaknya kalau aku wasep kau dua tiga pagi habaq kat kau aku nak pakwe seketul, percaya la aku bosan je. untuk masa ni, tak terfikir lagi. I know nowadays if we dont have this kind of boyf or bae or apa apa la kau panggil, korang cakap kolot. But then aku lagi rela habiskan masa dekat tidur or buat la kerja kerja gila ngan roommates aku. 

If my dad ever read this or maybe my mom ( hahahahaha mama follow instagram and follow me on facebook so tak mustahil blog pun dia jengah) ok wait i just want uguys to know that you're daughter tak do anything lagha, masih ingat kat mama papa and yes in sha Allah akan banggakan mama papa!!!!!! hehe okay bbye 

No comments:

Post a Comment